Integruoto ugdymo diena

Kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną organizuojamos integruoto ugdymo veiklos. Šįkart tema – „Žiema”. Nauja buvo tai, kad mokiniams pamokas vedė ne tik jų klasių mokytojos. Buvo veiklų, kai su mokiniais bendravo kitų klasių mokytojos, kuriose dalyvavo skirtingų klasių mokiniai. Gražu buvo stebėti, kaip jie dalijosi lyderyste, bendrai sprendė problemas ir siekė bendro rezultato.

IMG_20160129_081739_2IMG_20160129_081356_2IMG_20160129_081439_2IMG_20160129_081336_2IMG_20160129_081509_2

Įdomios tėvelių vedamos pamokos

Mokiniai visada džiaugiasi, kai pamokas veda jų tėveliai. Šįkart 2c klasės mokiniams pasaulio pažinimo pamoką vedė Einiaus tėtis. Mokinukams jis papasakojo, kas yra elektra, jos atsiradimo istoriją, energijos šaltinius. Pakartoję saugaus elgesio su elektra taisykles, grupelėse vaikai atliko „Žybsiukės” testą. Mokinių žinios nudžiugino – daug sužinota, išsiaiškinta, suprasta. Pamokai pasibaigus už puikias žinias Einiaus tėvelis visus vaikučius apdovanojo diplomais ir saldžiais prizais.

IMG_20160127_130127_2IMG_20160127_130844_2

Žiemos smagumai

Nepabūgę šaltuko visi pirmų klasių mokiniai su mokytojomis rinkosi mokyklos kieme ir dalyvavo smagiose varžytuvėse. Vaikai rogutėmis traukė vieni kitus, kasė sniegą, nešė kankorėžius ir atliko kitas linksmas estafetes. Komandas sudarė skirtingų klasių mokiniai, tad visi sportavo draugiškai, užsimezgė ne viena nauja draugystė, o, svarbiausia, visi stiprino savo sveikatą būdami gryname ore.

20160122_120650[1] 20160122_121613[1] 20160122_121930[1]

Drąsūs, stiprūs, vikrūs

Mokyklos sporto salėje vyko Kauno miesto mokyklų olimpinio festivalio varžybos „Drąsūs, stiprūs, vikrūs”. Mūsų mokyklos mokiniai susirungė su Kauno M.Valančiaus pradinės mokyklos komanda. Įtemptą kovą laimėjo svečiai.

Skaitanti mokykla

Ryto ratas buvo skirtas šiais mokslo metais įgyvendinamam projektui „Mes – skaitanti mokykla”. Savo pasirodymais iškalbos meno klubo „Gyva kalba”, meninės raiškos studijos „Nuojauta” ir žurnalistų klubo „Panemuniukas” vaikai dar kartą atskleidė skaitymo reikšmę ir naudą žmogui, šio užsiėmimo prasmingumą ir žavesį. Buvo neįprasta, kai 5 minutes visa mokyklos bendruomenė (mokiniai, mokytojai, kai kurie tėvai) paniro į tylųjį atsineštos pamėgtos knygos skaitymą. Salėje vyravo jaukumo, bendrystės, susikaupimo pajauta. Tyla buvo labai iškalbinga – skaitymas tikrai prasmingas ir žmogų „auginantis” užsiėmimas.

IMG_20160122_081415_2DSC_0475_2DSC_0484_2DSC_0487_2

Stalo teniso komandos pasiekimas

Kauno miesto mokyklų žaidynių berniukų stalo teniso varžybose mokyklos komanda iškovojo II-ąją vietą. Sveikiname Justą Kamarauską, Klaidą Vaitekūną ir Marių Samuilį bei jų trenerį Aleksandrą Tamošiūną!

st3_2

Skaitau ne tik knygą, bet ir paveikslą

2c klasės mokinukai į rankas kasdien paima knygą – pašėlusią, įkvepiančią, spalvotą… Klausosi, kaip knyga „kalba” jų lūpomis, bet labai patinka klausytis ir kito skaitomo teksto. Taigi šį kartą Kauno paveikslų galerijoje tekstą iš K.Kasperavičiaus knygos „Dingęs paveikslas“ skaitė dailininkė Eglė. Ji taip pat priminė, jog   įmanoma, kad ir paveikslas gali virsti eilėraščių knyga, pasaka. Mažieji ėjo ieškoti ir bandė patys perskaityti meno kūriniuose užkoduotus pasakojimus. Puikiai susiliejo skaitymas ir dailė, žodžiai „natiurmortas” ir „peizažas” su integruota mėnesio tema „Gyva – negyva”.

I pusmečio mokymosi pasiekimai

Ryto rate buvo pasidžiaugta mokslo metų I pusmečio pasiekimais. Šįkart nuoširdžiai plojome mokiniams, kurių visi pusmečio įvertinimai aukštesniojo lygio. Jie – mokslo pirmūnai: 12 pirmokų, 10 antrokų, 9 trečiokai ir 5 ketvirtokai. Mokiniai sakė, jog puikiai mokosi todėl, kad labai stengiasi, atidžiai klauso per pamokas, atlieka visas pamokos užduotis ir su malonumu pasimoko papildomai, daug skaito, jiems mokytis įdomu.

Apdovanojimų būta ir daugiau. Padėkos ir diplomai įteikti įvairių konkursų dalyviams ir nugalėtojams. Vėliau visi apdovanotieji nusifotografavo drauge.

IMG_20160115_081650_2IMG_20160115_083332_2

Robotukai sudomins mokytis

Šią savaitę mokykla įsigijo naują, ką tik pasirodžiusią žinomo žaislų ir mokymo priemonių gamintojo „Lego” mokymo priemonę „WeDo 2.0”. Pradžioje mokytojai susipažins su šia priemone. Vėliau žaisdami mokiniai mokysis robotikos ir programavimo pagrindų. Ši priemonė padės ugdytis kūrybiškumo, komandinio darbo ir problemų sprendimo kompetencijas.

Džiaugiamės, kad mokymui ir mokymuisi galime naudoti tai, kas šiuo metu sukurta geriausia.

IMG_20160114_090309